آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

چرایی توهین به علامه مصباح یزدی و ترس از گفتمان جبهه پایداری

إنَّ الذینَ قالوا ربّنَا الله ثمَّ استقاموا

دور دوم نبرد عقیدتی – سیاسی در قالب انتخابات مجلس نهم در راه است . گروه ها و احزاب سیاسی و حالا جبهه های سیاسی هم به میدان آمده اند ، برای تصاحب کرسی هایی که هر کدامشان می تواند نقطه قوتی باشد برای اقتدار نظام و یا خدایی نکرده در جهت تضعیف نظام . این که " این جایگاه ها چگونه می تواند موجب اقتدار و یا خدایی ناکرده موجب تضیف نظام شود ؟ " سوالی است که باید در جای خود واکاوی و موشکافی شود .

برای بررسی یک موضوع ، نگاهی کوتاه و گذرا بر نظام جمهوری اسلامی می اندازیم .

جمهوری اسلامی نظامی است مبتنی بر ولایت فقیه . نظامی که در آن ولی فقیه صرفا نه در حد یک "رهبر" بلکه به معنای واقعی کلمه یک "ولی" است . حال ولایت فقیه چیست ؟ حضرت امام (ره) در یک جمله از بیاناتشان این مسئله را یکجا تعریف کرده اند که " ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) است " . بنا بر این تعریف ، ولایتمداری یعنی اینکه در برابر اوامر "ولی" نباید جز سمعا و طاعتا از اهل ولایت چیز دیگری شنید . نباید در برابر حکمش اجتهاد کرد و نظر خود را بیان کرد .  نباید حکم "ولی" را به رأی گذاشت . بمانند عده ای که ادعای ولایتشان گوش فلک را کر کرده ، در حالیکه عملکردشان تنفر برانگیز است و باید از ولایتمداریشان برائت و بیزاری جست .

اقتدار این نظام اسلامی آنجایی رقم خواهد خورد که مسئولین و مدیران آن ، نگاهشان و گوشهایشان به کلام "ولی امرشان" باشد .

در اوج فتنه سال 88 ، حضرت علامه حسن زاده آملی سخنی را مطرح کردند که خوب است یکبار دیگر اینجا مرور شود . ایشان فرمودند : " گوشهایتان تنها به کلام رهبری باشد چون گوش ایشان به کلام حجت ابن الحسن (عج) است " . جمله ای پر مغز و پر محتوا از عالم و عارفی فرهیخته که برای اهلش قابل درک است .

البته این به معنای این نیست که سخن دیگران را رها کنید . زیرا خود اینکه ما از ایشان (علامه حسن زاده آملی) جمله ای را در باب تبعیت محض از ولایت مطرح می کنیم ، یعنی کسانی هستند که تبیین کننده نظرات و اندیشه های "امام" جامعه اند و ما را در ولایتمداری حقیقی و بی چون و چرا راهنمایی می کنند .

شما حضرت علامه مصباح یزدی را ببینید . فیلسوفی بصیر ، عالمی برجسته و توانا ، استاد اخلاقی وارسته و عمّاری منحصربفرد برای ولایت . ایشان نیز در طی یکی از سخنرانی هایشان در جمع مردم اصفهان فرموده اند " اطاعت از امر رهبری بر ما واجب است نه هر کسی که عمّامه به سر دارد " . باید نسبت به اندیشه ی ایشان در باب ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی آشنایی داشت و ایشان را شناخت تا بتوان سره را از ناسره تشخیص داد . اگر اندیشه ی این مرد بزرگ و شاگردانش در تمام بدنه ی کشور ، اعم از مجلس ، کابینه ی دولت و سازمان های علمی و فرهنگی و همچنین در باب تحول در مسئله علوم انسانی  نهادینه شود ، جمهوری اسلامی تا سالهای سال از گزند هر فتنه ای در امان خواهد بود ؛ انشاالله . . .

حال طبق فرمایش حضرت علامه این "ولی" جامعه است که اطاعتش ، رضای خدا و حجت او را به همراه خواهد داشت و بر همه واجب است از ایشان پیروی کنند .

قصد جسارت به کسی را ندارم ولی در جریان فتنه ، مگر نبودند بسیاری از علما که سکوت اختیار کردند و هیچ نگفتند . کشور 8 ماه در آتش فتنه ای که دشمنان خارجی و داخلی اسلام و نظام  در آن می دمیدند ، می سوخت و بعضی آقایان و آیت الله ها  فقط نظاره گر ماجرا بودند و انگار نه انگار که عده ای هتک حرمت عاشورا کردند و بنای براندازی اسلام  را دارند . همین آقایان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را که توسط جریان برانداز مطرح شد محکوم نکردند ولی در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) که مردمی بصیر و انقلابی  در قالب شعارهایی مودبانه و البته منتقدانه از سخنرانی سید حسن مصطفوی ممانعت کردند ، برآشفتند و همان آقایان ساکت در فتنه زبان به گلایه باز کردند و به خیال خودشان اهانت به بیت امام (ره) را محکوم کردند ! اما نگفتند کدام اهانت ! مگر اهانتی صورت گرفت ؟! بعضی آقایان به اصطلاح علما که به دور از فضای سیاسیند ، تحلیل های سیاسی می کنند. و چگونه درباره ی چیزی که به آن علم ندارند ، سخن می گویند ؟ پس تقوا چه شد ، دفاع از حق کجا رفت ، یاری ولایت را چه کردید ؟! شما که آوازه تان در ولایت که چنین و چنان هستید همه جا را پر کرده است !

در حالیکه در همان زمان دیده شد که به بیت حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی (حفظه الله) حمله کردند . بله ؛ ولایتمداری سخت است ؛ هزینه می خواهد ؛ بعضی جاها گذاشتن آبروست ؛ بعضی جاها گذشتن از مال و بعضی جاها هم کتک خوردن از کافران . بله فاطمی بودن سخت است ، فاطمی زیستن سخت است ، فاطمی انتخاب کردن سخت است و فاطمی دفاع کردن سخت تر ... و محافظه کاری یعنی فرستادن حسین ابن علی (علیه السلام) به مسلخ قتلگاه . حال حضرات آیات در دفاع از ولایت و عمّاران ولایت ، چه هزینه ای پرداخت کردید ؟؟؟

 به به و چه چه کردن در مسئله ولایت فقیه که ملاک نیست .اینکه در جمهوری اسلامی کسی یا گروهی که فعالیتی در نظام دارد بیاید و دم از ولایت فقیه بزند که حرف تازه و خاصی نزده . این امری طبیعی است که برای فعالیتهای سیاسی و ورود به ساختار های سیاسی و مدیریتی در نظام ، اعتقاد به ولایت فقیه از التزامات است و همه تا این حد را دارا هستند (هر چند در حد حرف و زبان). اما ولایتمداری را از آنجا می توان فهمید، که افراد یا گروهها را در مدت زمان حیاتشان و با بررسی عملکردشان تحلیل کرد . حضرت آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه روز 9 دی سال 90 جمله ای داشتند که نقل به مضمون می کنم ؛ ایشان فرمودند " اینکه عده ای بیایند و بگویند ما چاکر ولایت فقیه هستیم ، مهم نیست " .

اکنون نیز دیده می شود که حضرت علامه مصباح و جریان سیاسی منتسب به ایشان از همه طرف مورد اهانت واقع می شوند و باز هم آقایان ساکتند . عده ای ضد انقلاب خارج نشین مثل نوری زاده ، شبکه BBC فارسی ، VOA و ... حضرت علامه و جبهه پایداری را خطرناک می خواند . جریان هایی هم در داخل کشور همسو با ضد انقلاب خارج نشین همین مسیر را به سرعت طی می کنند . رسانه های وابسته به کانون های قدرت و ثروت، هم جبهه پایداری انقلاب اسلامی را که حضرت علامه مصباح و حضرت آیت الله خوشوقت به حمایت از آن تاکید بسیار دارند ، مورد هجمه و توهین قرار می دهند . تاکید و حمایت حضرت علامه مصباح تا آنجاست که در روز انتخابات مجلس نهم در دور اول ، ایشان از قم به تهران می آیند و رای خود را از تهران به صندوق می اندازد . این حرکت حضرت علامه برای اهل بصیرت کاملا واضح است .

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که بعضی جریان های داخل کشور و همینطور حلقه های ضد انقلاب خارج از کشور که جبهه پایداری و عالمان در رأس این جبهه ، خصوصا آیت الله مصباح را تخریب می کنند از چه چیزی می ترسند ؟ این همه توهین برای چیست ؟ مگر حضرت آیت الله مصباح چه می گوید . جز اینکه مدافع سرسخت و محکم نظام و یار و یاور  مولا و رهبر عزیزمان است . مگر این آقایان در داخل نظام بارها تاکیدات و تعبیرات حضرت آقا را در مورد ایشان نشنیده اند ؟! مگر آقا نفرموده اند : آقای مصباح جای علامه طباطبایی و شهید مطهری را در عصر ما پر کرده اند . مگر حضرت آقا در خطبه های نماز جمعه مورخ 14/11/90 نفرمودند : مردم اگر نامزدهای انتخاباتی را نمی شناسند ، از افراد بصیر و متدین در گزینش های انتخاباتی استفاده کنند . مگر آقا نفرموده اند : بصیرت به معنای واقعی کلمه در آیت الله مصباح وجود دارد . مگر حضرت آقا (روحی فداه) در سال 89 با حضور در منزل آیت الله مصباح نفرموده اند : " بنده هم به سهم خود قدر آقای مصباح را می دانم . واقعا می دانم که ایشان در کشور  و برای اسلام چه وزنه ای هستند ... با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا . هم علم و هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا . این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است . خداوند متعال ان شاء الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند ."      

فکر می کنم روشن شده باشد که چرا حضرت علامه مصباح و جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد بی احترامی و هجوم کانون های متصل به قدرت و ثروت در خارج و داخل واقع شده اند .

---------------------------------------------------------------------------------------------------      

 پ ن 1 : کیست که نداند این دو عالم ربانی یعنی حضرت علامه مصباح و حضرت آیت الله خوشوقت بصیرتشان ، بصیرت زهرایی است . و البته شاید هنوز باشند  کسانی  که این مسئله را ندانند ، زیرا فقط خود را می بینند و بس .  

پ ن 2 : متاسفانه بعضی مذهبی ها هم لیست جبهه پایداری را می شکنند و خودشان لیست صادر می کنند ؛ در صورتی که اگر آنها از لیست کامل جبهه پایداری حمایت کنند ، دوستدارانشان هم به همان لیست رای می دهند .

 

فاطمه(س) جان ، تو شاهد باش که ما گفتیم ، آنچه را که باید می گفتیم . . . ؛ دعایمان کن مادر  

مدارک حمله به خانه حضرت زهرا(س) از کتب اهل سنت+عکس


آتش زدن در هدف نبود            مقصود خصم کشتن بانوی خانه بود . . .

 


هدف این بود که یگانه یادگار پیامبر(ص) و محکمترین یار و شاهد ولایت امیرالمومنین (ع) را


از بین ببرند تا به اهداف کثیفشان که گمراه کردن امت رسول الله بود ، برسند ...


 اسناد را در ادامه ی مطلب ببینید

---------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن : انتشار این مطلب را می توانید در شبکه جهانی پایداری ببینید .

---------------------------------------------------------------------------------------------
ادامه مطلب ...