آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

فقط همین را می دانم


مدتی است فکر می کنم که چه بنویسم ؟ از چه بگویم و برای چه ؟ با خودم می گویم خب ایام ارتحال امام(ره) است ، باید از او بنویسم . می روم سراغ کیبورد و آماده  نوشتن می شوم ؛ تو دلم میگم خدایا تو کمکم کن که آنچه را که می خواهی بنویسم ...  تا اینکه دوست عزیزی برایم پیامی می فرستد : " شهید سید مرتضی آوینی : شهادت در رکاب امام خمینی زیباست اما دفاع از ولی فقیه حاضر از آن زیباتر است؛ خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است." ناگهان دلم می لرزد ؛ قلبم می تپد ؛ دستانم رعشه می گیرد ؛ چشمانم می گرید ؛ خدایا یعنی چی ؟ باید چه کنم ؟ از کدام "ولی" بنویسم ؟ اصلا نوشتن از آنان کار من است؟! با این همه آلودگی و گناه که وزر و وبالم شده . نه ! نمی دانم و نمی توانم. حداقل الان نمی توانم . دارم به حرف های طلبه ای فکر می کنم که چند روز قبل از این با هم ، هم مسیر بودیم . طلبه ای که از قبل هم او را می شناختم . بی پروا و بی تقوا نظام را متهم می کرد و عالمانش را عالمان درباری می خواند ! به حدیث ائمه (علیهم السلام) استناد می کرد و جمهوری اسلامی را به سخره می گرفت ؛ و به زعم خود خیال می کرد در مسیر اهل بیت (ع) است . می گفت زن نباید به خیابان بیاید ؛ راهپیمایی  و حضور زن در مناسبات سیاسی  را بی جهت می دانست . آنقدر نمی فهمید که در قد و قواره ی این حرفها نیست . چندتا حدیث می خواند و اجتهاد می کرد...  .  کسانی را مورد انتقاد قرار می داد که سازمان های مطالعاتی آمریکا و اسراییل آنها را خطرناک می خوانند . نمی فهمید که حرفهایش از جنس حرفهای BBC و VOA است و  بوی فتنه  می دهد . و از اینهایی که حرفهایشان را نمی فهمند ، بسیار دیده ام .

و من فقط این را می دانم که بسیجی امام خامنه ای بودن ، سخت تر از بسیجی امام خمینی بودن است . فقط همین را می دانم . و تنها ، شعری را که در وبلاگ یکی از دوستان عزیزم در آن سوی مرزها خوانده ام را می نویسم :   

خمینی جان قسم بر روح پاکت     که هرگز بر نمی گردم ز راهت

خدایا از نوشته ام راضی باش

------------------------------------------------------------------------------------------

 دلا در عاشقی ثابت قدم باش                مرید خدمت پیر حرم باش

                     از این پس نیز رهپوی "ولی" باش                          مرید حضرت "سید علی" باش                       

نظرات 7 + ارسال نظر
█████ دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

چه دوست مشترکی ...

ارادتمندیم ...

سیاست خارجی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

امت حزب الله برای نابودی توهین کنندگان به اسلام عزیزمان به پاخیزند..
نواب ها هنوز زنده هستند...
فدائیان اسلام هنوز نمرده اند...
با مطلب:
به هر کسی که وجود منحوس هتاک به امام شیعه را نابود کند 20 میلیون تومان عیدانه می دهم....

در آدرس http://foreign-policy.blogfa.com/
بروز هستم..
جهت اطلاع عموم مسلمانان جهان اطلاع رسانی گردد...

من جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
کاش نمینوشتید که اون شخص طلبه هست....
نظر من!

سلام علیکم

ای کاش برای نظرتون دلیل می آوردید .
به هر حال من برای نوشته ام دلیل میارم . عده ای هستند که به صرف عمامه داشتن هر چه می خواهند می گویند . نظرات شخصیشون رو در مسائل کلان نظام و کشور دخالت می دهند.بعد عده ای هم با استناد به اینکه یک روحانی یا یک طلبه چنین نظری داده است ؛ مسیر غلطی را طی می کنند. نوشته ی اینجانب صرفا جهت روشنگری بود که در عصر غیبت حضرت مهدی(عج) تنها اطاعت از امر رهبری نجات دهنده است. به عبارتی تعبیری از سخن حضرت علامه مصباح است که فرمودند : اطاعت از امر رهبری بر ما واجب است نه هر کسی که عمامه به سر دارد .

یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

از دیدن وبلاگ و فعالیت های فرهنگیتون خیلی خوشحال شدم و براتون آرزوی موفقیت دارم

شما لطف دارید ،ممنون . . .
من هم برای شما از خدا طلب موفقیت و سعادت می کنم

فردین چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام محمد جان
خیلی آقایی
مطالبت خوب و جالبن

محمد جامعه خیلی بد شده
دلم خیلی گرفته
بیشتر آدما چیزای بد رو خوب می بینن و جالب اینه که با دلایل کاملا غیر منطقی می خوان کارشون رو توجیه کنن
..................................................................

مردم شهری که همه در آن می لنگند
به کسی که راست راه می رود می خندند


موفق باشی
التماس دعا

سلام آقا فردین گل
خیلی مخلصیم
بالاخره هر جامعه ای به یه آفتی مبتلاست دیگه . منم یه جورایی از این دسته آدما رو زیاد دیدم .رفتارهای بی حساب و البته به نظر خودشون منطقی!

من شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

شما اگه با انصاف بودی-تو این همه وقت یه ذره فکر میکردی-خودت نظرات شخصیتو بر هر عالمی ترجیح میدی.شما به سیاست گرفتار و از معنویت فاصله داری؟---تو به صرف عمامه نداشتن هر مطلبی که میخوای میگی----فرمایش آقای مصباح هم نسبی است.اگه مطلق باشد.خودشان هم که یک عمامه به سر است هم به حرفش نمیشود استناد کرد---تو تعبیر و برداشتت اشتباهه-مثل همه کج فکری هات---و از این کج فهمی ها از شما زیاد دیدیم.---شما شخص عیب جویی هستید.---و این وبلاگ زدنت هم ناشی از علاقه به اثبات خود و انتشار نطرات شخصی خود است----کاشکی بیشتر دنبال فهم دین بودید----کاشکی یک استاد اخلاق داشتید که با او در ارتباط تنگاتنگ بوده و از او اطاعت بی چون و چرا داشتید----وکاش در همه چیز اظهار نظر نکرده و کمی هم این حرفها توی ذهنتان میگذشت(شاید من منظور این عالم را نفهمیدم)(شاید حرف او درست باشد)----مقلد یکی از علما که بتوانید دایما در حضورش باشید-باشید----یا حداقل اگر نمیتوانید---از عالمتر بهتر از خود تبعیت کنید.----کاش جنبه های علمی و روایی عرفانی و فلسفی امام خامنه ای بدست شما مثل امام خمینی مهجور نمیشد---امام خمینی و خامنه ای دو رهبر دینی و عالم دینی هستند که سیاستشان جنبه کوجکی از دیانتشان است...شما اصلا دنبال سیر و سلوک نیستید.دیگران را به بی اخلاقی متهم میکنید ولی ناجوانمردانه به متدینین در غیابشان اتهام میزنید---خودرای وخود پسند هستید---ویل لکل همزة لمزة(سوره همزة)----(وای بر هر عیبجوی بدگوی)---خوب است بدانید که ویل در هرجای قرآن آمده---آن گناه کبیره است---و شما اصرار بر این کبیره دارید---به همه اتهام اینکه انتقاد نمی پذیرند دارید ولی خودتان تا انتقادی بهتان میشود سریعا رو ترش نموده و به جای تفکر سریعا میخواهید به انتقاد جواب بدهید-----علامتش هم این است که یا این نظر را انتشار نمیدهید---یا جواب بلند بالا میدهید---یا اصلا نمیخوانید

منصور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

مضمون حدیث امام صادق ع: هرکس که ولایت فقهای ما را قبول نداشته باشد در حد مشرک به خداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد