آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمةالزهرا(س)، امام خامنه‌ای

بتاز ای تک سوار تنها ...

رهبرم، مولایم ...   



ما را چه به همراهی تو

بتاز ای تک سوار تنها ...

تو عمار می خواستی

و ما لیاقت غلامی قنبر تو را هم نداشتیم

ما شرمنده‌ایم...

آن روز(91/11/15) روز سیاه ما بود

یکشنبه‌ی سیاه

سیاه تر از هر شب

تو به انتظار ما نمان

بتاز ای سردار سر به دار تنها ...

ما را لیاقت تو نیست ای تک سوار تنها

ای امیر سکوت و فریاد

ای سر در گریبان چاه تنهایی

ما گرفتار چاه های نفس خویشیم

هر کداممان به یه نحو

ای همنشین گرگ های فربه اما چالاک*

بتاز ای تک سوار تنها ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن *: گرگ های فربه اما چالاک؛ حکایت بعضی از ما و مسئولین است که همچون گرگ صفتان تاریخ داعیه ی ولایتمداریمان گوش فلک را کر می کند در حالیکه به نفس خویش گرفتاریم و تن به اوامر "ولی" نمی دهیم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

شعر از خودت بود؟
ولی وبلاگت زیبا شده

سلام.
نه شعر از من نیست. اینقدرا توفیق ندارم واسه تنهایی آقا شعر بگم...
شاعرش هر کی هست، یه عاشق دلسوخته هست.

محمد حسین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://navayearsh.tk

من ۱۷ سالمه دلخور نشید من از مطالبتون استفاده نکردم به منهم سر بزنید ایشاا... شما استفاده کنید.

سلام محمد حسین آقای گل

خوبی انشاالله؟
از نظرت دلخور نشدم. راستش هر سنی اقتضائاتی داره. خب 17 سالگی هم اقتضائات سنی خودش رو داره. من مطالب وبلاگم رو با توجه به دغدغه های سنی و اعتقادی خودم می نویسم. سن و نگرش من اینطور ایجاب می کنه که مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی کشور و جهان رو دنبال کنم و تو این موضوعات بنویسم. اگه دیده باشی یکی از مقاله هام توی خبرگزاری رجانیوز منتشر شده و رویکرد امنیت ملی و اعتقادی-سیاسی داره. مخاطبای وبلاگ من افراد دیگه ای هستند که با جستجوهای سیاسی - اجتماعی و فرهنگی به وبلاگ من میرسند. قضیه‌ی شما فرق می کنه. شما با اطلاع قبلی وارد شدید نه بر اساس جستجو و دغدغه های سن و سالتون.
من اگه بخوام برای دبیرستانی ها مطلب بنویسم؛ نه اسم وبلاگم رو "آنتی فتنه" می ذارم و نه مثل اینجا انقدر مطلب سیاسی می نویسم. به اندازه‌ای که برای سن دبیرستانی لازمه مطالب سیاسی می نویسم. دامادمون تو یه مدرسه درس میده که اونا با توجه به اینکه دبیرستانی هستند ولی مسائل سیاسی رو دنبال می کنند. خب پس وظیف‌ی داماد ما هم به عنوان معلمشون اینه که از مسائل سیاسی هم اطلاع داشته باشه و هم تو فیس بوک این مسائل رو براشون تبیین کنه.
فکر کنم دسترسی به وب شما به فیلتر شکن نیاز داره. چون هر چه قدر تلاش کردم نتونستم بازش کنم. اگه تونستم حتماً به وب شما هم سر می زنم.

موفق باشی انشاالله - یا علی

محمد حسین دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://navayearsh.tk

ممنون که جوابم دادید من قبلا وبلاگای زیادی داشتم.
http://iran.sc این بهتون معرفی میکنم. سرویس دهیش عالیه. یکی دو روز دیگه دوباره امتحان کنید.برای ورود به وبم. به فیلتر شکن احتیاج نداره.چند روزه اینجوری میشه.بازم ممنون.(گذاشتن نظر من جنبه تبلیغاتی هم داشت چون تازه راه اندازی شده. ایشاا... تا یکی دو هفته دیگه هم تو جستوجو گرا صبت میشه.)
یا حیدر.

سلام

وب خوبی دارید. زیبا بود. امیدوارم در پناه اهل بیت(علیهم السلام) باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد